فهرست

فرم اطلاعات فردی

داوطلبان محترمی که  به هسته گزینش جهت تشکل پرونده گزینشی معرفی شده باشند می تواند فرم ضمیمه را دانلود و به همراه مدارک مورد نیاز به هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بابل ارسال نمایند. لطفا جهت تکمیل فرم مربوطه به نکات ذیل دقت نمایید تا از تماسهای بی مورد کاسته و در روند کار تسریع گردد.

 

فرم مورد نظر بدون قلم خوردگی و خوانا تایپ شده و دقیق در یک برگه A4 پشت و رو تکمیل گردد.

در صفحه اول

 الف) بعد از پر کردن مشخصات فردی، در قسمت تحصیلات دانشگلاهی به ذکر موارد خواسته شده و سال آن دقت نمایید و تمام مقاطع تحصیل دانشگاهی خود را ذکر نمایید و صورت داشتن خوابگاه حتما قید شود.

ب) در قسمت محل کار سطر اول مربوط به محل کار فعلی و سطرهای بعدی مربوط به محلهای قبلی از جمله محل طرح وغیره می باشد، باز هم تاکید می گردد با توجه به موارد خواسته شده و سال آن دقت نمایید.

ج) در محل سابقه گزینش: چنانچه در هر یک از ارگان های دولتی در سنوات قبل گزینش شده اید حتما قید کنید زیرا مدت زمان رسیدگی به پرونده های شما کاسته می گردد.

 

در صفحه دوم

الف) در قسمت خروج از کشور در صورتی که اقامت تحصیلی یا کاری یا فقط سکونت داشته اید حتما قید گردد. 

ب) قسمت ایثارگری در صورت شامل شدن تکمیل گردد.

ج) در قسمت معرفین حتما دو نفر از همکاران و دو نفر از آشنایان زمان تحصیل و همسایگان محل سکونت که از شما شناخت داشته با توجه به اطلاعات درخواستی و شماره همراه قید گردد.

د) درقسمت سکونت: نکته محل سکونتی که در آن شناخته می شوید حتما قید گردد و در سطر اول محل سکونت فعلی و در  سطرهای بعدی مربوط به محل های سکونت قبلی  می باشد  و آدرس کروکی مورد نظر حتما کشیده شود تا شناسایی صورت پذیرد.

ه) در خصوص محل سکونت داوطلبان ساکن شهرستان:  در صورتیکه آدرس سکونت شهرستان خود را اعلام ننمایند در مرحل گزینش به مشکل برخورد می نمایند.

 

فرم اطلاعات فردی گزینش - جهت دانلود - PDF

فرم اطلاعات فردی - جهت دانلود - Word